Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Ανακοίνωση Γ.Ε.Δ. Κεντρικής Μακεδονίας σχετικά με την κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Ανακοινώνεται ότι εξαιτίας της χιονόπτωσης – παγετού, η κατάσταση στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (πλην Θεσσαλονίκης) , ανά Διεύθυνση Αστυνομίας , έχει ως εξής:



ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης - παγετού , διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων :

στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, από το 54ο έως και το 60ο χ.λμ.,
στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης Ιερισσού, από το 64ο έως και το 72ο χ.λ.μ.,
στην Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ιερισσού, από Αρναία έως Ταξιάρχη,
από Πολύγυρο έως Ταξιάρχη (μέσω Τσουκαλά),
από διασταύρωση Παλιόκαστρου έως Ταξιάρχη,
στην Επαρχιακή οδό από Νεοχωρίου έως Βαρβάρα,
στην Επαρχιακή Οδό από Βαρβάρα έως Ολυμπιάδα,
στην Επαρχιακή Οδό από Αρναία έως Στάνου.
Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜ ΙΑΣ ΠΕΛΛΑΣ:

Η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω χιονόπτωσης - παγετού , διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων :

στην Επαρχιακή Οδό Άρνισσας - Χιονοδρομικό Κέντρο ΒΟΡΑΣ, από το 8ο χλμ. έως το Χιονοδρομικό Κέντρο .
στην Επαρχιακή Οδό Κερασιάς - Χιονοδρομικό Κέντρο ΒΟΡΑΣ.
Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜ ΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ:

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, καθώς και στην Εγνατία οδό, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜ ΙΑΣ ΚΙΛΚΙΣ:

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜ ΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ:

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜ ΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ :

Στο εθνικό και λοιπό επαρχιακό οδικό δίκτυο, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται κανονικά.

Με αφορμή την παρούσα κακοκαιρία, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση της Κεντρικής Μακεδονίας κρίνει σκόπιμο να υπενθυμίσει μερικές απλές, αλλά ιδιαίτερα χρήσιμες συμβουλές προς τους πολίτες:

  • Να φροντίσω το όχημά μου να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.
  • Να χρησιμοποιώ πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κλπ.).
  • Να φορώ πάντα τη ζώνη ασφαλείας.
  • Να ενημερώνομαι για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου πριν ξεκινήσω.
  • Να ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
  • Να φροντίζω ώστε να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αρκετά καύσιμα.
  • Να μειώνω ταχύτητα και να αφήνω αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορώ να σταματήσω με ασφάλεια.
  • Να μη φρενάρω απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπώ της πορείας μου. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργώ και όταν πρόκειται να επιταχύνω ή να στρίψω.
  • Να έχω αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνομαι πιο εύκολα αντιληπτός, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.
  • Να διατηρώ τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός μου πάντα καθαρούς.
  • Να οδηγώ με χαμηλή ταχύτητα για να έχω τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός μου.
  • Να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν διασχίζω γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.
  • Αν οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγω τους χιονισμένους χωματόδρομους.
  • Να έχω στο νου μου ότι ενδεχομένως χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσω το όχημά μου όταν οδηγώ σε παγωμένο δρόμο.

Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά μου:

  • Να μην προσπαθήσω να «γκαζώσω» για να απεγκλωβιστώ, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.
  • Να μετακινήσω δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξω το χιόνι από τους τροχούς.
  • Να ειδοποιήσω αμέσως τις αστυνομικές αρχές.
  • Να παραμείνω στο αυτοκίνητό μου και να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ότι η εξάτμιση είναι καθαρή από χιόνι.

Σε περίπτωση που μετακινηθώ εκτός πόλεως:

  • Φροντίζω, πριν ξεκινήσω, να ενημερωθώ για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
  • Προγραμματίζω το ταξίδι μου, έτσι ώστε να μη συμπέσει με την αιχμή των καιρικών φαινομένων.
  • Ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
  • Βεβαιώνομαι ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι γεμάτο καύσιμα.
  • Φροντίζω να έχω μαζί μου κουτί πρώτων βοηθειών.

Σε περίπτωση που μετακινούμαι μέσα στην πόλη:

  • Προτιμώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Κινούμαι με ιδιαίτερη προσοχή και ακολουθώ τις υποδείξεις των Τροχονόμων.
  • Αποφεύγω τις άσκοπες μετακινήσεις.

Σε περίπτωση που αποκλειστώ:

  • Παραμένω στο αυτοκίνητό μου και φροντίζω να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα.
  • Τοποθετώ στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για τον ευκολότερο εντοπισμό μου από τις διασωστικές ομάδες.
  • Εξοπλισμός όπως αδιάβροχα, ομπρέλες, σφυρίχτρα, γαλότσες, φακός, κουβέρτες, νερό, πρόχειρο φαγητό, σταφίδες, σοκολάτες μπορεί να φανεί χρήσιμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το blog μας

- Το blog διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Το blog δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου ή για να αφαιρέσει σχόλιο με το οποίο δεν συμφωνεί.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το blog

- Ο σχολιαστής δεν έχει τη δυνατότητα διαγραφής των σχολίων του μετά τη δημοσίευσή τους.

- Αν θεωρείτε ότι κακώς αφαιρέσαμε σχόλιό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.