Την κοπή της πίτας για τη νέα χρονιά πραγματοποίησε η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού και Ανάπτυξης Πέλλας (ΔΗΚΕΠΑΠ) την Τετάρτη 14 Μαρτίου, στις 1.00 το μεσημέρι, στην αίθουσα Πληροφόρησης Νέων του Πνευματικού Κέντρου Γιαννιτσών.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Γρηγόριος Στάμκος, ο οποίος στον χαιρετισμό του, αφού ευχήθηκε στους εργαζόμενους και στις οικογένειές τους «υγεία και δύναμη», υπογράμμισε ότι η ΔΗΚΕΠΑΠ έχει τον πολύ σοβαρό τομέα της ανθρώπινης επικοινωνίας με τις κοινωνικές δομές της αλλά και αυτό που κατεξοχήν είναι εξουσιοδοτημένη να κάνει, δηλαδή να παράγει πολιτισμό. «Για αυτό», όπως είπε, «είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό της επιχείρησης να γεννά ιδέες. Ναι μεν είναι ικανοποιητικό οι εργαζόμενοι να κάνουν την δουλειά τους, είναι όμως πολύ σημαντικό να προσπαθούν να δίνουν κάτι παραπάνω από αυτό που μπορούν, πρέπει να κάνουν προτάσεις και εμείς είμαστε ανοιχτοί σε αυτό», κατέληξε.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κώστας Μπαλτζίδης αναφέρθηκε στην καλή συνεργασία που έχει αναπτυχθεί μεταξύ του Δήμου, του Δ.Σ. και των εργαζομένων σε όλες τις δομές της επιχείρησης, σημειώνοντας: «Όλοι μαζί έχουμε βάλει ένα στοίχημα και θα το κερδίσουμε. Η ΔΗΚΕΠΑΠ θα συνεχίσει με επιτυχία το έργο της και θα πάει πολλά βήματα μπροστά». Παράλληλα, ευχήθηκε σε όλους τους εργαζόμενους υγεία, δύναμη, καλή και δημιουργική χρονιά.
Να σημειωθεί ότι το τυχερό κομμάτι της πρωτοχρονιάτικης πίτας «έπεσε» στο Αλεξάνδρειο Δημοτικό Ωδείο.
Στην εκδήλωση, εκτός των εργαζομένων, παραβρέθηκαν ακόμη: η αντιπρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑΠ κ. Ζωή Κουτσοκώστα και τα μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης Κώστας Κάμτσης, Ιωάννα Ζαφειρίου, Σοφία Κοσμόγλου, Παναγιώτης Τσολακούδης, Παναγιώτα Φλήρη, Δημήτρης Μπουλουσάκης (εκπρόσωπος εργαζομένων) και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ κ. Παναγιώτης Κερασόπουλος.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Πέλλας κ. Γρηγόριος Στάμκος, ο οποίος στον χαιρετισμό του, αφού ευχήθηκε στους εργαζόμενους και στις οικογένειές τους «υγεία και δύναμη», υπογράμμισε ότι η ΔΗΚΕΠΑΠ έχει τον πολύ σοβαρό τομέα της ανθρώπινης επικοινωνίας με τις κοινωνικές δομές της αλλά και αυτό που κατεξοχήν είναι εξουσιοδοτημένη να κάνει, δηλαδή να παράγει πολιτισμό. «Για αυτό», όπως είπε, «είναι πολύ σημαντικό το προσωπικό της επιχείρησης να γεννά ιδέες. Ναι μεν είναι ικανοποιητικό οι εργαζόμενοι να κάνουν την δουλειά τους, είναι όμως πολύ σημαντικό να προσπαθούν να δίνουν κάτι παραπάνω από αυτό που μπορούν, πρέπει να κάνουν προτάσεις και εμείς είμαστε ανοιχτοί σε αυτό», κατέληξε.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κώστας Μπαλτζίδης αναφέρθηκε στην καλή συνεργασία που έχει αναπτυχθεί μεταξύ του Δήμου, του Δ.Σ. και των εργαζομένων σε όλες τις δομές της επιχείρησης, σημειώνοντας: «Όλοι μαζί έχουμε βάλει ένα στοίχημα και θα το κερδίσουμε. Η ΔΗΚΕΠΑΠ θα συνεχίσει με επιτυχία το έργο της και θα πάει πολλά βήματα μπροστά». Παράλληλα, ευχήθηκε σε όλους τους εργαζόμενους υγεία, δύναμη, καλή και δημιουργική χρονιά.
Να σημειωθεί ότι το τυχερό κομμάτι της πρωτοχρονιάτικης πίτας «έπεσε» στο Αλεξάνδρειο Δημοτικό Ωδείο.
Στην εκδήλωση, εκτός των εργαζομένων, παραβρέθηκαν ακόμη: η αντιπρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑΠ κ. Ζωή Κουτσοκώστα και τα μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης Κώστας Κάμτσης, Ιωάννα Ζαφειρίου, Σοφία Κοσμόγλου, Παναγιώτης Τσολακούδης, Παναγιώτα Φλήρη, Δημήτρης Μπουλουσάκης (εκπρόσωπος εργαζομένων) και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ κ. Παναγιώτης Κερασόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το blog μας
- Το blog διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Το blog δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου ή για να αφαιρέσει σχόλιο με το οποίο δεν συμφωνεί.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το blog
- Ο σχολιαστής δεν έχει τη δυνατότητα διαγραφής των σχολίων του μετά τη δημοσίευσή τους.
- Αν θεωρείτε ότι κακώς αφαιρέσαμε σχόλιό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.