Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Κέντρο Πρόληψης "ΌΡΑΜΑ": Σεμινάριο για γονείς νηπίων

Το Κέντρο Πρόληψης "ΌΡΑΜΑ" θα διοργανώσει σεμινάριο για ΓΟΝΕΙΣ ΝΗΠΙΩΝ που Θα πραγματοποιηθεί στα Γιαννιτσά.



Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι:
Μπορώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες του παιδιού μου; Ποιες είναι οι δικές μου προσδοκίες;
Βοηθητικοί τρόποι επικοινωνίας – Ακούω το παιδί μου σωστά;
Μπορώ να αναγνωρίσω τα συναισθήματα του παιδιού μου; Εκφράζω τα δικά μου συναισθήματα;
Πως μπορώ να ενισχύσω την αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Τι είναι τελικά κακοποίηση και πως μπορώ να την προλάβω;
Θέτω κανόνες και όρια στην οικογένειά μου; Τα τηρώ;
Πως μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να διαχειριστεί μια πιθανή απώλεια (διαζύγιο, αρρώστια, θάνατος);
Είναι απαραίτητη η συνεργασία με το σχολείο του παιδιού μου;
Πως μπορώ να διαχειριστώ καθημερινά προβλήματα;

Διάρκεια
Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 12 δίωρων εβδομαδιαίων συναντήσεων.

Δήλωση συμμετοχής
Όσοι γονείς επιθυμούν να συμμετάσχουν στο παραπάνω σεμινάριο μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Πρόληψης «ΌΡΑΜΑ» στο τηλέφωνο 23810 51174, στο e-mail kporama@otenet.gr ή στο www.kporama.gr μέχρι την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το blog μας

- Το blog διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Το blog δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου ή για να αφαιρέσει σχόλιο με το οποίο δεν συμφωνεί.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το blog

- Ο σχολιαστής δεν έχει τη δυνατότητα διαγραφής των σχολίων του μετά τη δημοσίευσή τους.

- Αν θεωρείτε ότι κακώς αφαιρέσαμε σχόλιό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.